Saturday 26 March 2011

BUNUH EMAK D SBBKAN PLAYSTATIONS

Ini adalah kes pembunuhan dengan niat paling bodoh aku dengar. Kendall Anderson (16) dari Philadephia Selatan membunuh ibunya kerana ibunya setelah ibunya merampas konsol permainan video Playstation milik beliau. Menurut laporan New York Daily News, Kendall berang setelah ibunya merampas konsol Playstation milik beliau ketika musim perayaan Thanksgiving tahun lalu. Sebab konsol itu dirampas tidak diketahui namun apa yang pasti Kendall kemudian megentuk kepala ibunya sebanyak 20 kali dengan menggunakan sebuah tukul!



Selepas itu dia cuba membakar mayat ibunya dengan menyumbatnya kedalam oven di dapur rumah mereka. Setelah percubaan itu gagal Kendall memukul lagi kepala ibunya dengan menggunakan kerusi sebelum mencampakkan mayatnya dilorong belakang rumah.

Mayat ibu Kendall, Rashida Anderson hanya ditemui dua hari kemudian setelah ahli keluarga lain mengesyaki ada sesuatu yang tidak kena berlaku kepada Rashida. Kendall membuat pengakuan beliau membunuh ibunya setelah merasa bersalah dan menyesal. Beliau dipetik berkata

"Jika difikirkan semula saya tak sepatutnya berbuat begitu kepada Ibu. Saya rindu sangat dengan ibu dan hanya dialah orang didunia yang menyayangi saya"

0 comments:

Post a Comment