Saturday 26 March 2011

MP3 TER BAPAK MAHAL

P/S - Maaf sbb aku gune pak cik google.. kalo pelik2 tu paham2 sendiri la ye..

The mp3 player, atau pemain audio digital, adalah peranti mudah alih kecil yang memainkan fail muzik digital, yang paling umum yang mp3s. Pemain berasaskan Flash, seperti Apple iPod Shuffle, dan jukebox digital, seperti iPod Apple lebih besar, menjadi semakin alat digunakan oleh berjuta-juta orang di seluruh dunia.

Setelah menerima arahan dari Rusia-Kanada miliarder Alex Shnaider, pemilik pasukan Formula 1 Midland, TrekStor pengeluar Jerman telah membangunkan MP3 player MP3 player paling mahal yang pernah dibina. Alat custom-made muzik yang unik portabel dibuat berdasarkan organix i.Beat TrekStor mp3 player.

Pemain mp3 mempunyai satu gigabyte memori, hidup bateri 25 jam, dan menyokong MP3, WMA, WAV, ASF, OGG fail audio. Tapi apa benar-benar membuat ini mahal mp3 player eksterior.

Pemain TrekStor i.Beat Gold organix MP3 dilemparkan dalam emas 18 karat dan dihiasi dengan 63 berlian (satu karat). Gadget ini juga mempunyai rantai sederhana dihiasi dengan permata aquamarine. Pemain, eksklusif unik telah disampaikan kepada awam untuk pertama kalinya di CeBIT, terbesar di dunia IT perdagangan yang adil di Jerman.

0 comments:

Post a Comment